четвер, 4 березня 2021 р.

Зроби правильний вибір!

 

       03 березня 2021  року членами шкільного парламенту дітей для здобувачів освіти 10 класу було проведено тренінове заняття «Зроби правильний вибір!». Основним гаслом тренінгу став вислів: «Здоровим бути престижно!» Педагог-організатор Носенко Н.К. та члени шкільного парламенту дітей обрали сучасні форми проведення, тому тренінг справив на учасників яскраві враження.

Метою заходу було з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього. У ході заняття-тренінгу здобувачі освіти з`ясували  сутність понять «здоров`я» та «здоровий спосіб життя», працювали над формуванням навичок здорового способу життя, вихованням толерантного ставлення один до одного. Головну увагу учасників було закцентовано на тому, що здоров’я людини багато в чому залежить від неї самої, від її способу життя, харчування та звичок. А здоровий спосіб життя – це цілий комплекс дій, який включає: відмову від шкідливих звичок, фізичну активність, психічне здоров’я, правильне повноцінне харчування. Особливу увагу під час проведення тренінгового заняття звернули на проблему підліткового куріння, як ця шкідлива звичка шкодить здоровю та чи безпечне альтернативне куріння. Старшокласники активно висловлювали свої думки стосовно того, яких правил слід дотримуватися, щоб бути здоровим.
























   Виконуючи цікаві завдання здобувачі освіти зробили вибір на користь здорового способу життя, усвідомили важливість його досягнення. У групах були вироблені правила дбайливого та відповідального ставлення до власного здоров’я. Також провели обговорення питання, що потрібно берегти не лише своє здоров’я, а й здоров’я оточуючих людей.

Немає коментарів:

Дописати коментар