пʼятницю, 2 лютого 2024 р.

Здоров'я - це благо, дане нам природою!

З 29 січня по 2 лютого 2024 року в ліцеї проходив Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: "Здоров'я - це благо, дане нам природою!"

Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент освітній заклад відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя.

 В рамках тижня в ліцеї було проведено ряд заходів:

- тренінг "Здорове харчування - запорука стійкого психологічного та фізичного стану";

- тренінгове заняття "Життя та здоров'я - найвища цінність";

- консультативний пункт "Школа сприяння здоров'ю";

- флешмоб "Рух - це здоров'я";

- мінівистава "На хвилі здоров'я";

- онлайн-подорож "Гастрономічна мандрівка  рідною Україною";

- Ерудит-кафе "Здоров'я - це благо, дане нам природою";

- міні-тренінг "У здоровому тілі здоровий дух";

- години спілкування "Ми за здоровий спосіб життя!";

- бесіди "Здоров'я - це сила";

- веселі фізкультхвилинки;

- конкурс малюнків, аплікацій та плакатів на тематику тижня.

Кожен день був цікавим, корисним та різноманітним. Заходи дали дітям достатньо знань щодо бережливого ставлення до свого здоров’я та оточуючих людей.

Сьогодні проблема здоров'я дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням у системі виховання молоді. Ми, дорослі, повинні вчити дітей, як їм жити у світі, який ми створили та передаємо у спадок.

Немає коментарів:

Дописати коментар