План роботи творчої групи "Обдарованість"
на 2018 - 2019 навчальний рік
«Затверджую»
голова методичної ради
КЗ «Олександрівське НВО №1»
________Коник Н.М.
протокол №1 від « » _____2018 р.
ПЛАН РОБОТИ
творчої групи «Обдарованість»
Олександрівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
КЗ «Олександрівське навчально-виховне об’єднання №1»
з питання
„Організація роботи з обдарованими учнями”
2018/2019 навчальний рік
«Не робіть висновок про здібності за
легкістю засвоєння.
Успішніше і далі
йде той, хто в
муках перемагає себе і
труднощі. Любов до пізнання – ось
головне мірило»
“У кожній
людині живе геній»
Антуан де Сент-Екзюпері
Методична
проблема: Розвиток творчих здібностей та обдарувань учнів у навчально-виховному процесі.
І. Організаційні заходи
1. Очікувані результати
Забезпечення фундаментальної
освітньої підготовки, розвиток інтелектуального,
творчого потенціалу, спортивних досягнень обдарованої дитини.
2. Напрямки роботи:
Координаційний:
-
забезпечення
нормативно-правової бази;
-
контроль
та аналіз діяльності.
Інформаційний:
-
створення
банку програм та методичних матеріалів для роботи з обдарованими дітьми;
-
інформаційна
підтримка навчальних закладів, що працюють з обдарованими дітьми;
-
консультативна
підтримка.
Діагностичний:
-
формування
банку методичного забезпечення з метою
виявлення обдарованості;
-
проведення
спеціальних конкурсів, турнірів, інших заходів з метою виявлення обдарованості учнів;
-
моніторинг
індивідуальної траєкторії розвитку особистості обдарованої дитини;
-
щорічне
внесення корективів у банк даних «Обдаровані діти».
Кадровий:
- підвищення кваліфікації
педагогів на різних рівнях;
-
визначення критеріїв ефективності педагогічної роботи з
обдарованими дітьми;
- створення сприятливих умов
для обміну досвідом з
питань розробки та впровадження ефективних моделей і
технологій роботи з обдарованими дітьми;
- створення
умов з метою відпрацювання та використання нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних
методів навчання.
Розвивальний:
- створення
освітнього поля й максимально комфортних
умов для
інтелектуального, духовного, морального,
естетичного
розвитку учнів;
-
забезпечення матеріально-технічної бази для розвитку
обдарованих
дітей;
- психологічний
патронат обдарованих дітей;
3. Заходи:
-
творчі
лабораторії;
-
творчі
тимчасові колективи;
-
науково-практичні
консультації;
-
науково-практичні семінари;
-
круглі
столи.
Основними завданнями
визначені:
1. Вивчення та впровадження інноваційних технологій,
ППД у навчальну роботу з обдарованими дітьми.
2. Популяризація серед педагогів школи різноманітних
методик для виявлення обдарованої шкільної молоді та форм роботи з нею.
3. Координування діяльності педпрацівників з батьками
обдарованих та здібних учнів.
4. Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів.
5. Напрацювання методичних, дидактичних матеріалів для
підготовки учнів до участі в олімпіадах з навчальних дисциплін.
ІІ. План роботи творчої групи
1.
Творча група вчителів з питань організації роботи з обдарованими
дітьми:
Носенко Н.К. – педагог організатор, керівник творчої групи
Журавська Ю.М. – соціальний педагог
Галицька Н.В. – психолог
Андрущенко В.І. – вчитель української мови та літератури
Баглюк С.М. – вчитель математики
Тимко А.А. – вчитель початкових класів
Микитчук О.О. – вчитель англійської мови
Голинський Г.А. – вчитель фізкультури
Назаренко В.В. – вчитель фізкультури
Визначення стратегії й
тактики, принципів, етапів, соціально-психологічних, науково-методичних аспектів роботи з обдарованими дітьми.
3.
Завдання роботи творчої групи:
-
створення системи виявлення та відбору обдарованої молоді;
-
визначення стратегії щодо підтримки та напрямів роботи з обдарованою
молоддю;
-
забезпечення
теоретичної та психологічної готовності педколективу до роботи з обдарованими
учнями;
- визначення шляхів впровадження нового змісту освіти, прогресивних технологій навчання та виховання;
- створення умов для пошуку обдарованих учнів;
засобів вивчення
здібностей учнів;
- розробка рекомендацій для вчителів та батьків
з питань навчання та
виховання обдарованих дітей;
- узагальнення та розповсюдження досвіду
роботи з обдарованими дітьми;
- підвищення соціального статусу обдарованої
молоді та її наставників;
- залучення обдарованої молоді до здобуття
позашкільної освіти з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні
та творчій самореалізації, оновлення змісту, форм і методів роботи з
обдарованою молоддю
забезпечення скоординованої діяльності навчальних закладів, установ з
розвитку обдарованої молоді.
4.
Тематика засідань творчої групи
І засідання. Вересень- жовтень
Тема: Розвиток творчих здібностей
та обдарованості школярів.
1. Обговорення і затвердження
плану роботи групи на 2018-2019
н.р.
Визначення основних напрямків роботи.
Члени групи
2. Корегування
банку даних обдарованих учнів.
Керівник групи
Класні керівники
3. Здійснення моніторингу здібностей учнів з
метою визначення напрямів перспективного й найближчого розвитку дітей. Поповнення
банку даних про діагностичні методики, спрямовані на виявлення обдарованої
молоді. Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».
Психолог
Класні керівники
4. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми.
4. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми.
Завдання додому:
1. Опрацювання
науково-методичної літератури з проблеми : Ефективні форми і методи роботи з
обдарованими дітьми в урочний та позаурочний час.
2. Розроблення
індивідуальної програми дослідження науково-методичної теми.
ІІ засідання. Грудень
Тема: Педагогічна
майстерня. Спільне засідання з керівниками МО.
Вироблення рекомендацій для класних
керівників.
1. Вивчення
та впровадження в практику нетрадиційних методик з оптимізації, інтенсифікації,
інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості.
Члени групи
2. Умови розвитку обдарованості. Вироблення рекомендацій для вчителів (Створення спеціальних психолого-педагогічних умов для розвитку і самореалізації творчо обдарованих дітей).
2. Умови розвитку обдарованості. Вироблення рекомендацій для вчителів (Створення спеціальних психолого-педагогічних умов для розвитку і самореалізації творчо обдарованих дітей).
Психолог
Соціальний педагог
3. Обговорення змісту програм,
направлених на виявлення здібностей обдарованих учнів. Шляхи реалізації
Члени
групи
Завдання додому:
1. Систематизація
напрацьованих методичних матеріалів.
2. Участь
у професійних конкурсах, у конкурсах дитячої творчості.
Тема: Формування стійкого інтересу до вивчення предметів.
1. «Сходинки до успіху» - аналіз участі учнів школи у районних та
обласних творчих та інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах,
конкурсі-захисті МАН.
2.
Творчий звіт членів групи. Презентація власних сайтів, майстер-класи про форми роботи з обдарованими дітьми. Панорама
педагогічних знахідок членів творчої групи.
3. Підведення підсумків роботи творчої групи
за навчальний рік та визначення основних напрямків роботи на наступний період.
Немає коментарів:
Дописати коментар