пʼятницю, 12 січня 2018 р.

Доповідь на педагогічній раді "Робота педагога-організатора з дитячими організаціями"

        Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "Дитячі організації зображення" 
Педагог-організатор по роботі з дитячими організаціями та об’єднаннями          здійснює зв’язок, взаємодію педагогічного колективу з дитячими та                        юнацькими організаціями в школі, сприяє розвитку у школярів                                самодіяльності, навичок самоврядування, утвердження  в дитячих                          колективах елементів принципів демократії, гуманізму, пріоритетності                  загальнолюдських цінностей.

                              Спільно з педколективом, батьками педагог-організатор:
-                      -   координує діяльність дитячих та юнацьких організацій в школі та поза нею,           надає допомогу в організації їх роботи, співпрацює з органами учнівського             самоврядування, надає допомогу у проведенні організаційно-масової  та                 культурно-масової, культурно-освітньої роботи в дитячих та юнацьких                     організаціях, організації та дозвілля дітей;
-                     -   організовує учнівські об’єднання і доброчинні заходи, спрямовані на                         виховання милосердя, доброти, людяності та гуманності;
-                 - вивчає нові форми і методи виховної роботи, творчо використовує їх у                своїй роботі.
            У своїй роботі педагог-організатор керується:   Законом України «Про                      освіту», Законом України «Про загальну середню освіту», Національною                доктриною розвитку освіти України в XXІ столітті,  Декларацією прав                    дитини, Стратегією та Концепцією національно-патріотичного виховання              дітей і молоді, Методичними рекомендаціями щодо національно-                              патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах,                            Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини,  законами                    України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів                      України, наказами й іншими нормативно-правовими актами центральних і              місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та                підпорядкованих їм органів управління освітою з питань, що стосуються                освіти.
Основною метою виховання ставлю формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сімянин, професіонал. Відповідно до Концепції освітньої діяльності, Національної доктрини розвитку освіти, Статуту школи, на виконання Декларації прав дитини і Конвенції прав дитини на сучасному етапі розбудови правової держави і громадянського суспільства, для залучення вихованців до державно-громадської форми управління роботою у школі працює система учнівського самоврядування, де наявні:
•        статут;
•        символіка (гімн, герб)
•        план роботи шкільного парламенту по семестрах;
•        план засідань шкільного парламенту помісячно;
•        правила та положення діяльності органів учнівського самоврядування.
Головна мета шкільного учнівського самоврядування – об’єднання зусиль у справі створення умов для вільного розвитку учнівської молоді та демократизації учнівського життя.
         Учнівське самоврядування в школі має велике значення. Учні набувають передового досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань школярі набувають навичок відстоювати власну думку, співпрацювати з іншими людьми.
           Учнівський колектив школи налічує 311 осіб. Всі члени дитячого колективу належать до  щколи певного рівня. Початкова школа – це школа «Чомусиків», середня ланка – дитяча організація  «Планета мрій» і старша школа – (8 – 11 класи) – це члени шкільного парламенту дітей. Дитячий шкільний колектив має середній рівень активності, що мотивує залучати більшу кількість учнів до позаурочної та позакласної діяльності.
До дитячої організації «Планета мрій» належать учні  5 – 7 класів. До ради лідерів дитячої організації входять найактивніші представники класів, які обираються на класних зборах. Члени ради лідерів беруть активну участь у прийнятті рішень та корисних справах. Серед членів ради лідерів обирається Голова ради лідерів, заступник, а всі члени ради входять до складу певної комісії. В дитячій організації «Планет Мрій» діє 5 комісій-блоків:
Блок « Обереги»   - народознавчий та екологічний напрямки.
Блок « Гарт»        - спортивний і військово-патріотичний  напрямок,  турбота  про людей   похилого віку.
Блок «Парадокс» - наукове товариство учнів, інтелектуальний  напрямок; взаємозвязок між паралелями класів школи,  шефство.
Блок «Гармонія» - художньо-естетичний напрямок.
Блок «Інформаційний»- пресцентр
Блок «Наш  дім»            -господарсько – побутовий напрямок.
         До ШПД належать учні 8 – 11 класів. Голова ШПД обирається  вільним таємним голосуванням. Члени ШПД входять до певних комісій  за нахилами та інтересами, з урахуванням їх здібностей та обдарувань. Шкільний парламент дітей складається із 5 комісій: «Освіта і правознавство», «Дозвілля», «Здоров’я, спорт і екологія», «Турбота», «Інформаційне агентство». Діти привчаються до свідомого, самостійного прийняття рішень, вирішення проблем та виконання поставлених завдань. Рівень активної творчої діяльності учнів середній. Психолого-педагогічні умови для розвитку учнівського колективу сприятливі. Педагогічний колектив сприяє розвитку дитячих організацій, всі учні мають можливість  займатися в гуртках, секціях за  інтересами. Діти за своїми бажаннями, нахилами, здібностями та рівнем обдарувань займаються у гуртках як шкільних, так і позашкільних закладів.
           У своїй роботі для реалізації проблеми виховання керуюся метою виховання гармонійно розвиненої , творчої, інтелектуально розвиненої, національно свідомої, соціально активної, здорової особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення. Керуючись цією метою, ставлю завдання , які дають можливість її реалізувати. Для цього проводжу заходи, які дають можливість проявити  дітям свої творчі здібності, розвивати інтелектуальні можливості. Це інтелектуальні ігри, брейн-ринги, виступи агітбригад в рамках тижнів БЖ, концерти до Дня учителя, родинне свято, свято-презентація 5 класу «Будьмо знайомі: ми – 5 клас», новорічні та різдвяні свята, концертна програма до 8 березня.  Разом із членами учнівського самоврядування було проведено цілий ряд заходів національно-патріотичного спрямування
      Разом із психологом школи проводжу діагностування на виявлення видів обдарованості для подальшого залучення дітей до творчої діяльності. Також у своїй роботі практикую проведення занять з елементами тренінгу на формування в учнів  мотивації здорового способу життя, короткочасних проектів з питань безпеки життєдіяльності. Відповідно до своїх обов’язків педагог-організатор координує роботу дитячих організацій, надає допомогу в організації їх роботи, співпрацює з органами учнівського самоврядування, надає допомогу у проведенні організаційно-масової та культурно-освітньої роботи , організації дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання.
ПО проводить бесіди з учнями, схильними до правопорушень, бере безпосередню активну участь у роботі Ради профілактики правопорушень.



Немає коментарів:

Дописати коментар