пʼятниця, 20 листопада 2020 р.

Народ мій є, народ мій завжди буде. Ніхто не перекреслить мій народ…

 


21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи. В цей день ми вшановуємо патріотизм і мужність наших співвітчизників, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року – лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору.

Революція Гідності - революція державотворчого поступу українського народу!

З метою  вшанування громадянського подвигу учасників Помаранчевої революції та Революції Гідності, національно-патріотичного виховання дітей, учнівської та студентської молоді, утвердження демократичних цінностей, ідеалів свободи і справедливості, європейського шляху розвитку України в нашій школі пройшли заходи, які висвітлюють доленосні сторінки в історії України початку XXI століття.

До цієї визначної дати у закладі було проведено: уроки Пам'яті "Революція Гідності, охрещена кров'ю" для учнів 5-6 класів, "Народ мій є, народ мій завжди буде. Ніхто не перекреслить мій народ…" для учнів 7 класів, інформаційні експрес-хвилинки "Герої нашого часу", практичний урок з використанням технології критичного мислення "Феномен "революція" в українському державотворенні ХХ - початку ХХІ ст." для учнів 11 класу, годину спілкування з елементами тренінгу «Вчимося жити за законами Гідності й Свободи» та  виховний захід  «Майдан та українська національна ідея".

Класними керівниками проведено уроки мужності «Зима, що нас змінила…», «Герої нашого часу», «Майдан гідних», «Герої Небесної Сотні», уроки-спомини «Вас забути, себе не поважати», «Майдан-Євромайдан-криваве Водохреща». «Навіки в пам’яті залишитесь герої… »




Немає коментарів:

Дописати коментар