неділя, 30 січня 2022 р.

Здоров'я - запорука успіху

 

З давніх-давен український народ найбільшою цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!». Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю.

Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота– запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

Школа - це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я, формуванню навичок здорового способу житті у дітей. З 24 січня по 28 січня 2022 року у ліцеї було проведено тиждень сприяння здоровому способу життя на тему : "Здоров'я - запорука успіху".Впродовж тижня здобувачі освіти брали активну участь у різноманітних цікавих та пізнавальних заходах. Так, члени шкільного парламенту дітей підготували та провели акції "10 кроків до здоров'я", "Магазин здоров'я", під час яких школярі вивчили правила здорового способу життя, дізналися, які фактори впливають на здоров'я, створили паркан здоров'я, відгадували загадки про здоровий спосіб життя, раціональне харчування, виконували руханки та фізичні вправи. За виконані завдання усі діти отримали корисні смаколики: яблука та вітамінки.  Усі заходи були спрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до здоров'я. Протягом тижня учні здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров'я та зрозуміли, що воно вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження.





















Немає коментарів:

Дописати коментар