субота, 8 квітня 2023 р.

Фоточелендж "Здоровим бути модно!"

«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році. Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не просто відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно. Тому до Всесвітнього Дня здоров'я здобувачі освіти ліцею взяли участь у фоточеленджі "Здоровим бути модно!" Пропонуємо вам чудові фотороботи наших дітей. А також запрошуємо переглянути відеоролик, який створили члени учнівського самоврядування. 

Немає коментарів:

Дописати коментар