четвер, 1 березня 2018 р.

Найбільше багатство - здоров'я!

     У комплексі факторів, що впливають на здоров’я дітей та підлітків, значущим є спосіб життя, вибір якого залежить від свідомого ставлення особистості до власного здоров’я, розуміння його значення для себе, свого майбутнього, для суспільства.

                               
     З метою формування навичок здорового способу життя та ціннісного ставлення до власного здоров’я  з 12 до 16 лютого 2018 року в нашій школі проходив тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему: «Найбільше багатство – здоровя!». Учні багато дізналися про цінність здорового способу життя, про вплив на здоров’я та якість життя шкідливих звичок, про важливість правильного вибору  задля майбутнього.
    В рамках тижня було проведено цілий ряд цікавих та змістовних заходів:
1.     Заняття-гра «Здоровя – найцінніший скарб!», (1-А клас, класний керівник Юрченко О.А.);
2.     Круглий стіл «Що таке здоровя?», (1-Б клас, класний керівник Костенко К.В.);
3.     Година спілкування з елементами гри «Здоровя – найцінніший скарб!», (2-А клас, класний керівник Семеніченко Л.О.);
4.     Творче заняття «Книга правил «Найбільше багатство – здоров’я», (2-Б клас, класний керівник Семерикова Л.О.);
5.     Лінійка «Бережи здоров’я  змолоду», (3 клас, класний керівник Ковтун Т.В.);
6.     Година спілкування «Як загартувати себе?», (4 клас, класний керівник Тимко А.А.);
7.     Урок здоровя «Здорова їжа»,( 5 клас, класний керівник Рябко Н.М.);
8.     Заняття-роздум  «Що для мене означає здоровий спосіб життя?», (6 клас, класний керівник Железковська О.Ю.);
9.     Гра-квест «Стежинами здоровя», (7 клас, класний керівник Андрущенко В.І.);
10.   Квест «Ми будемо здорові!», ( 8-А клас, класний керівник Микитчук О.О.);
11.   Акція «Молодь за здоровий спосіб життя!», (8-Б клас, класний керівник Майданник О.П.);
12.   Година спілкування «Життя людини – найбільша цінність», (9 клас, класний керівник Баглюк С.М.);
13.   Урок здоровя «Бути здоровим – це престижно!», (10 клас, класний керівник Калініченко В.О.);
14.   Тренінгове заняття «Здоровя – це запорука кращого життя», ( 11 клас, класний керівник Береза М.В.);
15.   Заняття з елементами тренінгу «Життя та здоровя – найвища цінність!», (5 клас, педагог-організатор Носенко Н.К.)







    В рамках тижня медичною сестрою Чубатенко Л.Ф. були проведені бесіди про здоров’я по класах.
   Організовано  виставку малюнків, плакатів та творчих робіт «Найбільше багатство – здоровя».




     Протягом тижня учні переглянули відеофільми про важливість здорового способу життя та наслідки шкідливих звичок.
    Всі виховні заходи були націлені на формування в учнів інтересу до власного здоров’я, стійкої потреби і бажання дбати про нього.

Немає коментарів:

Дописати коментар