неділя, 30 вересня 2018 р.

План роботи творчої групи "Обдарованість"на 2018-2019 н.р.

                                         Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "план роботи творчої групи "Обдарованість""      
                                                                                                                                                                                                                          «Затверджую»
                                                        голова методичної ради
КЗ «Олександрівське НВО №1»
              ________Коник Н.М.
протокол №1 від «   » _____2018 р.





ПЛАН РОБОТИ
творчої групи «Обдарованість»
Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
КЗ «Олександрівське  навчально-виховне обєднання №1»
з питання
„Організація роботи з обдарованими дітьми”
2018/2019 навчальний рік


                                                                                        «Не робіть висновок про здібності за
                                                                                        легкістю засвоєння. Успішніше і далі
                                                                                        йде той, хто в муках перемагає себе і
                 труднощі. Любов до пізнання – ось головне                    мірило»
                 “У кожній людині живе геній»                                                                  Антуан де Сент-Екзюпері
Методична проблема: Розвиток творчих здібностей та обдарувань школярів   в освітньому  процесі.
І. Організаційні заходи

1.     Очікувані результати
     Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки, розвиток      інтелектуального, творчого потенціалу, спортивних досягнень    обдарованої      дитини.

2.     Напрямки роботи:
Координаційний:
-         забезпечення нормативно-правової бази;
-         контроль та аналіз діяльності.
Інформаційний:
-         створення банку програм та методичних матеріалів для роботи з обдарованими дітьми;
-         інформаційна підтримка навчальних закладів, що працюють з обдарованими дітьми;
-         консультативна підтримка.
Діагностичний:
-         формування банку  методичного забезпечення з метою виявлення обдарованості;
-         проведення спеціальних конкурсів, турнірів, інших заходів з метою  виявлення обдарованості здобувачів освіти;
-         моніторинг індивідуальної траєкторії розвитку особистості обдарованої дитини;
-         щорічне внесення корективів у банк даних «Обдаровані діти».
Кадровий:
                              -    підвищення кваліфікації педагогів на різних рівнях;
                              -    визначення критеріїв ефективності педагогічної роботи з
                                   обдарованими дітьми;
                              -    створення сприятливих умов для обміну    досвідом з  
                                   питань розробки та впровадження ефективних моделей і
                                   технологій роботи з обдарованими дітьми;
-          створення умов з метою відпрацювання та використання        нових педагогічних технологій, інтерактивних та    
      креативних методів навчання.


Розвивальний:
-    створення освітнього поля й максимально комфортних   
     умов для інтелектуального, духовного, морального,
     естетичного розвитку здобувачів освіти;
-    забезпечення матеріально-технічної бази для розвитку
     обдарованих дітей;
-       психологічний патронат обдарованих дітей;
3.     Заходи:
-         творчі лабораторії;
-         творчі тимчасові колективи;
-         науково-практичні консультації;
-         науково-практичні семінари;
-         круглі столи.

Основними завданнями визначені:
1.Вивчення та впровадження інноваційних технологій, ППД у навчальну роботу з обдарованими дітьми.
2.Популяризація серед педагогів школи різноманітних методик для виявлення обдарованої шкільної молоді та форм роботи з нею.
3. Координування діяльності педпрацівників з батьками обдарованих та здібних дітей.
4. Проведення моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти.
5. Напрацювання методичних, дидактичних матеріалів для підготовки здобувачів освіти до участі в олімпіадах з навчальних дисциплін.
6. Підготовка та проведення семінару «Робота з обдарованими та здібними дітьми: проблеми та способи їх вирішення».

ІІ. План роботи творчої групи

1.     Творча група вчителів  з питань організації роботи з обдарованими дітьми:
Носенко Н.К. – педагог організатор, керівник творчої групи
Журавська Ю.М. – соціальний педагог
Галицька Н.В. – психолог
Андрущенко В.І. – вчитель української мови та літератури
Баглюк С.М. – вчитель математики
Тимко А.А. – вчитель початкових класів
Микитчук О.О. – вчитель англійської мови
Голинський Г.А. – вчитель фізкультури
Назаренко В.В. – вчитель фізкультури

    2.     Провідна ідея
     Визначення стратегії й тактики, принципів, етапів, соціально-психологічних,      науково-методичних аспектів роботи з обдарованими дітьми.

3.     Завдання роботи творчої групи
-         створення системи виявлення та відбору обдарованої молоді;
-         визначення стратегії щодо підтримки та напрямів роботи з обдарованою молоддю;
-         забезпечення теоретичної та психологічної готовності педколективу до роботи з              обдарованими дітьми;
      -         визначення шляхів впровадження нового змісту освіти,      прогресивних  технологій                  навчання та виховання;
      -         створення умов для пошуку обдарованих дітей; засобів вивчення
          здібностей здобувачів освіти;
-        розробка рекомендацій для вчителів та батьків з питань навчання та
          виховання обдарованих дітей;
 -       узагальнення та розповсюдження досвіду роботи з обдарованими дітьми;
 -       підвищення соціального статусу обдарованої молоді та її наставників;
 -       залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення             потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації, оновлення змісту,           форм і методів роботи з обдарованою молоддю, забезпечення скоординованої                         діяльності навчальних закладів, установ з розвитку обдарованої молоді.

4. Тематика засідань творчої групи

І засідання. Вересень- жовтень

Тема: Розвиток творчих здібностей та обдарованості  школярів.

1. Обговорення і затвердження плану роботи групи на 2018-2019 н.р.
Визначення основних напрямків роботи.
                                                                                                Члени групи
2. Корегування  банку даних обдарованих учнів.
                                                                                                Керівник групи
                                                                                                Класні керівники

3. Здійснення моніторингу здібностей учнів з метою визначення напрямів перспективного й найближчого розвитку дітей. Поповнення банку даних про діагностичні методики, спрямовані на виявлення обдарованої молоді. Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».
                                                                                                  Психолог
                                                                                            Класні керівники
4.     Форми та методи роботи з обдарованими дітьми.

Завдання додому:
1. Опрацювання науково-методичної літератури з проблеми : Ефективні форми і методи роботи з обдарованими дітьми в урочний та позаурочний час.
2. Розроблення індивідуальної програми дослідження науково-методичної теми.
               
ІІ засідання. Грудень

Тема:  Педагогічна майстерня. Спільне засідання з керівниками МО.
Вироблення рекомендацій для класних керівників.

     1.  Вивчення та впровадження в практику нетрадиційних методик з          оптимізації, інтенсифікації, інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості.
                                                                                            Члени групи
2. Умови розвитку обдарованості. Вироблення рекомендацій для вчителів (Створення спеціальних психолого-педагогічних умов для розвитку і самореалізації творчо обдарованих дітей).
                                                                                                   Психолог
                                                                                             Соціальний педагог

    3. Обговорення змісту програм, направлених на виявлення здібностей обдарованих дітей. Шляхи реалізації
                                                                                                Члени групи



         Завдання додому:
1.      Систематизація напрацьованих методичних матеріалів.
2.      Участь у професійних конкурсах, у конкурсах дитячої творчості.



 ІІІ засідання. Березень - квітень

Тема:   Формування стійкого інтересу до вивчення  предметів.

1. «Сходинки до успіху» -  аналіз участі здобувачів освіти школи у районних та обласних творчих та інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах, конкурсі-захисті МАН.

2. Творчий звіт членів групи. Презентація власних сайтів, майстер-класи  про форми роботи з обдарованими дітьми. Панорама педагогічних знахідок членів творчої групи.


3. Підведення підсумків роботи творчої групи за навчальний рік та визначення основних напрямків роботи на наступний період.


Немає коментарів:

Дописати коментар