понеділок, 26 листопада 2018 р.

План роботи творчої групи «Обдарованість» на 2018-2019 навчальний рік


                                                                                        
           План роботи творчої групи "Обдарованість" 
на 2018 - 2019 навчальний рік




                                                                             «Затверджую»
                                               голова методичної ради
КЗ «Олександрівське НВО №1»
              ________Коник Н.М.
протокол №1 від «   » _____2018 р.





ПЛАН РОБОТИ
творчої групи «Обдарованість»
Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
КЗ «Олександрівське  навчально-виховне обєднання №1»
з питання
„Організація роботи з обдарованими учнями”
2018/2019 навчальний рік


                                                                                     


                                                                                      «Не робіть висновок про здібності за
                                                                                        легкістю засвоєння. Успішніше і далі
                                                                                        йде той, хто в муках перемагає себе і
                  труднощі. Любов до пізнання – ось 
                  головне мірило»
       “У кожній людині живе геній»                                  
Антуан де Сент-Екзюпері
Методична проблема: Розвиток творчих здібностей та обдарувань учнів у навчально-виховному процесі.
І. Організаційні заходи

1.     Очікувані результати
     Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки, розвиток                         інтелектуального, творчого потенціалу, спортивних досягнень обдарованої       дитини.

2.     Напрямки роботи:
Координаційний:
-         забезпечення нормативно-правової бази;
-         контроль та аналіз діяльності.
Інформаційний:
-         створення банку програм та методичних матеріалів для роботи з обдарованими дітьми;
-         інформаційна підтримка навчальних закладів, що працюють з обдарованими дітьми;
-         консультативна підтримка.
Діагностичний:
-         формування банку  методичного забезпечення з метою виявлення обдарованості;
-         проведення спеціальних конкурсів, турнірів, інших заходів з метою  виявлення обдарованості учнів;
-         моніторинг індивідуальної траєкторії розвитку особистості обдарованої дитини;
-         щорічне внесення корективів у банк даних «Обдаровані діти».
Кадровий:
                              -    підвищення кваліфікації педагогів на різних рівнях;
                              -    визначення критеріїв ефективності педагогічної роботи з
                                   обдарованими дітьми;
                              -    створення сприятливих умов для обміну    досвідом з  
                                   питань розробки та впровадження ефективних моделей і
                                   технологій роботи з обдарованими дітьми;
                              -    створення умов з метою відпрацювання та використання         нових                                               педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.


       Розвивальний:
-    створення освітнього поля й максимально комфортних   
     умов для інтелектуального, духовного, морального,
     естетичного розвитку учнів;
-    забезпечення матеріально-технічної бази для розвитку
     обдарованих дітей;
-    психологічний патронат обдарованих дітей;
3.     Заходи:
-         творчі лабораторії;
-         творчі тимчасові колективи;
-         науково-практичні консультації;
-         науково-практичні семінари;
-         круглі столи.

Основними завданнями визначені:
1.  Вивчення та впровадження інноваційних технологій, ППД у навчальну роботу з обдарованими дітьми.
2. Популяризація серед педагогів школи різноманітних методик для виявлення обдарованої шкільної молоді та форм роботи з нею.
3.  Координування діяльності педпрацівників з батьками обдарованих та здібних учнів.
4.  Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів.
5.  Напрацювання методичних, дидактичних матеріалів для підготовки учнів до участі в олімпіадах з навчальних дисциплін.


ІІ. План роботи творчої групи

1.     Творча група вчителів  з питань організації роботи з обдарованими дітьми:
Носенко Н.К. – педагог організатор, керівник творчої групи
Журавська Ю.М. – соціальний педагог
Галицька Н.В. – психолог
Андрущенко В.І. – вчитель української мови та літератури
Баглюк С.М. – вчитель математики
Тимко А.А. – вчитель початкових класів
Микитчук О.О. – вчитель англійської мови
Голинський Г.А. – вчитель фізкультури
Назаренко В.В. – вчитель фізкультури

     2.     Провідна ідея
 Визначення стратегії й тактики, принципів, етапів, соціально-психологічних,      науково-методичних аспектів роботи з обдарованими дітьми.

3.     Завдання роботи творчої групи:
    -         створення системи виявлення та відбору обдарованої молоді;
    -         визначення стратегії щодо підтримки та напрямів роботи з обдарованою молоддю;
    -         забезпечення теоретичної та психологічної готовності педколективу до роботи з              обдарованими учнями;
          -         визначення шляхів впровадження нового змісту освіти,      прогресивних                                      технологій навчання та виховання;
     -        створення умов для пошуку обдарованих учнів; засобів вивчення
              здібностей учнів;
     -        розробка рекомендацій для вчителів та батьків з питань навчання та
              виховання обдарованих дітей;
     -        узагальнення та розповсюдження досвіду роботи з обдарованими дітьми;
     -        підвищення соціального статусу обдарованої молоді та її наставників;
     -        залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою                                  задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації,                    оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю
              забезпечення скоординованої діяльності навчальних закладів, установ з
              розвитку обдарованої молоді.

4. Тематика засідань творчої групи

І засідання. Вересень- жовтень

Тема: Розвиток творчих здібностей та обдарованості  школярів.

1. Обговорення і затвердження плану роботи групи на 2018-2019 н.р.
    Визначення основних напрямків роботи.
                                                                                                Члени групи
2. Корегування  банку даних обдарованих учнів.
                                                                                                Керівник групи
                                                                                                Класні керівники

3. Здійснення моніторингу здібностей учнів з метою визначення напрямів перспективного      й найближчого розвитку дітей. Поповнення банку даних про діагностичні методики,          спрямовані на виявлення обдарованої молоді. Мікродослідження в класах (тестування)        «Обдарована дитина».
                                                                                                  Психолог
                                                                                            Класні керівники
4.     Форми та методи роботи з обдарованими дітьми.

Завдання додому:
1. Опрацювання науково-методичної літератури з проблеми :  Ефективні форми і методи роботи з обдарованими дітьми в урочний та позаурочний час.
2. Розроблення індивідуальної програми дослідження науково-методичної теми.
              
ІІ засідання. Грудень

Тема:  Педагогічна майстерня. Спільне засідання з керівниками МО.
Вироблення рекомендацій для класних керівників.

   1. Вивчення та впровадження в практику нетрадиційних методик з оптимізації,              інтенсифікації, інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості.
                                                                                            Члени групи

2. Умови розвитку обдарованості. Вироблення рекомендацій для вчителів (Створення спеціальних психолого-педагогічних умов для розвитку і самореалізації творчо обдарованих дітей).
                                                                                                   Психолог
                                                                                             Соціальний педагог

      3. Обговорення змісту програм, направлених на виявлення здібностей обдарованих                    учнів.   Шляхи реалізації
                                                                                                 Члени групи



         Завдання додому:
               1.      Систематизація напрацьованих методичних матеріалів.
               2.      Участь у професійних конкурсах, у конкурсах дитячої творчості.


 ІІІ засідання. Березень - квітень

Тема:   Формування стійкого інтересу до вивчення  предметів.

1. «Сходинки до успіху» -  аналіз участі учнів школи у районних та обласних творчих та інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах, конкурсі-захисті МАН.


2. Творчий звіт членів групи. Презентація власних сайтів, майстер-класи  про форми роботи з обдарованими дітьми. Панорама педагогічних знахідок членів творчої групи.


3. Підведення підсумків роботи творчої групи за навчальний рік та визначення основних напрямків роботи на наступний період.

Немає коментарів:

Дописати коментар