вівторок, 26 лютого 2019 р.

Без здоров’я немає щастя!




Людина – найвищий продукт земної природи.
                                                           Але для того, щоб насолоджуватися скарбами природи,
                                                    людина має бути здоровою, сильною та розумною.
                                                                                                              І. Павлов
    
  З давніх-давен український народ найбільшою цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!». Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю.

    Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
     Здоров'я дітей – найцінніше надбання цивілізованого суспільства. Воно створює фізичний, духовний, соціальний, інтелектуальний  базиси країни. Наші діти на сьогодні – ослаблені та хворобливі як, урешті, і належить бути дитині, котра погано та нераціонально харчується, живе в забрудненому навколишньому середовищі, не займається справжньою фізкультурою та постійно зазнає нервових перевантажень. Здоров'я підліткового покоління – це інтегрований показник суспільного розвитку. Тому формування здорового способу життя є обов'язковим завданням і умовою розвитку творчих здібностей здобувача освіти та формування його як творчої особистості.
    Школа – це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я. Це єдиний організм із тісними взаємозв'язками всіх його структурних компонентів. Усвідомлюючи це, протягом останніх років у нашій школі активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок, у яких задіяні всі учасники освітнього процесу. З метою пропаганди здорового способу життя, посилення роботи серед здобувачів освіти школи з питань формування у них навичок здорового способу життя, виховання культури безпечної життєдіяльності, профілактики травматизму, отримання вмінь і практичних навичок, а також з метою формування свідомого та відповідального ставлення до особистої та колективної безпеки з 11 лютого по 15 лютого 2019 року в школі був проведений Тиждень сприяння здорового способу життя і безпеки життєдіяльності на тему: «Без здоровя немає щастя!». У закладі було проведено виховні заходи, рольові та дидактичні ігри, конкурси, диспути, вікторини, тренінги,  конкурс малюнків та плакатів «Бути здоровим – це модно, «Головне в іміджі – здоровя!», буклетів, аплікацій,  інформхвилинки «Цінуйте здоров’я змолоду», організовано перегляд відеороликів, презентацій.
   Проведено також ряд заходів, спрямованих на інформування учнівської молоді, виховання в неї бережливого ставлення до свого здоров’я, зокрема: загальношкільна акція «Молодь за здоровий спосіб життя», в рамках якої членами шкільного парламенту дітей разом із педагогом-організатором Н. К. Носенко та соціальним педагогом Ю. М. Журавською було проведено акцію «Магазин здоров’я». Здобувачі освіти школи змогли отримати смачні та корисні фрукти, вітаміни, а за це повинні виконати певні завдання: щоб отримати яблука, треба виконати комплекс фізичних вправ, відгадавши загадки про здоров’я, учасники отримали вітаміни, а за правила здорового способу життя, записані на паркані здоров’я, діти отримали мандарини.
     Педагогом-організатором Н.К.Носенко  зі здобувачами освіти 5, 6 класів було проведено заняття-тренінги «Життя та здоровя – найвища цінність», «Здоров’я дітей - здоров’я нації». Метою тренінгових занять  було формування в дітей уявлення про корисні та шкідливі звички та їх вплив на здоров’я, про згубну дію на дитячий організм куріння, уживання алкоголю та пропаганда здорового способу життя. Наші школярі здобули нові знання та навички безпеки життєдіяльності. А найголовніше – розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного та психічного здоров’я.
    Здобувачі освіти дійшли висновку, що життя неповторне і в кожного своє. Людина від природи має певні здібності і таланти, вона наділена розумом, тому здатна творити свою долю, але для цього потрібно працювати над со­бою, формувати характер, волю, хороші звички, різноманітні вміння і навички, вдосконалювати дух і тіло, мати активну життєву позицію. Напевно кожен погодиться із твердженням, що найцінніше, що має людина – здоров’я.










Немає коментарів:

Дописати коментар