понеділок, 1 лютого 2021 р.

Здоров’я – дорожче за золото!

 

   З 25.01. по 29.01.2021 року  з метою  популяризації і пропаганди здорового способу життя, вдосконалення валеологічної освіти, формування культури здоров’я дітей та учнівської молоді  у школі пройшов тиждень сприяння здорового способу життя на тему «Здоров’я  – дорожче за золото!».

В освітньому закладі  в рамках тижня було проведено ряд заходів:

  • Перегляд відеороликів «Профілактика шкідливих звичок».
  • Класні години «Здоровий спосіб життя – це важливо».
  • Зустрічі з медичною сестрою школи «Профілактика шкідливих звичок», «Дотримання норм гігієни».
  • Розповсюдження інформаційних бюлетенів «Грип. Ваш найкращий захист – ви самі».
  • Поновлення матеріалів на шкільному стенді «Разом до здорового майбутнього».
  • Психологом та соціальним педагогом було проведено тестування «Молодь обирає здоров’я»
  • Година здоров’я «Продукти харчування: наші друзі і вороги».
  • Учні початкових класів переглянули відеоурок «Поради тітоньки Сови» ("Як бути здоровим")
  • Перегляд відеороликів «Профілактика шкідливих звичок».
   Члени шкільного парламенту разом із педагогом-організатором підготували та провели інтерактивну гру для учнів початкових класів "Подорож країною Здоров'я". Під час подорожі маленькі школярики склали маршрут здоров'я. Зупиняючись на станціях, діти пригадали правила здорового способу життя та виконали ряд завдань.
   Протягом тижня учні здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров'я та зрозуміли, що здоров'я вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження. 

Твоє здоров’я – чисте повітря, вода і їжа. Вставай вранці з радістю, лягай спати з  посмішкою. Ти радієш, посміхаєшся – значить, ти здоровий.

Не лікуй хворобу, лікуй своє життя, живи за законами природи, розуму. Коли немає здоров’я, мовчить мудрість, не може розквітнути мистецтво, не грають сили, марне багатство і безсилий розум.(Геродот)



















Немає коментарів:

Дописати коментар