неділя, 12 лютого 2023 р.

Життя та здоров'я - найвища цінність!

Здоров'я дітей – найцінніше надбання цивілізованого суспільства. Воно створює фізичний, духовний, соціальний, інтелектуальний та фізичний базиси країни.

Школа – це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я. З  метою популяризації серед здобувачів освіти здорового способу життя, виховання культури безпечної життєдіяльності, профілактики травматизму, отримання вмінь і практичних навичок, а також з метою формування свідомого та відповідального ставлення до особистої та колективної безпеки з 30 січня  по 3 лютого в ліцеї проходив Тиждень безпеки життєдіяльності на тему:

"Журба здоров’я відбирає, а радісна думка – прибавляє !". В рамках тижня було проведено такі заходи :

- вікторини "Секрети здоров’я";

- конкурс малюнків, аплікацій та виробів "Ми за здоровий спосіб життя!";

- заняття-тренінги "Життя та здоров'я - найвища цінність";

- виготовлення буклетів на тему тижня;

- відеолекторій "Бережіть своє здоров' я";

- ігрові заняття "Щоб здоров'я добре мати, слід про нього змалку дбати";

- перегляд мультфільмів про цінність здоров’я;

- тематичні години спілкування "Цінуй і бережи своє здоров'я", "Бережи здоров' я змалку" .

Наші діти здобули нові знання та навички безпеки життєдіяльності. А найголовніше – розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного та психічного здоров’я.

















































Немає коментарів:

Дописати коментар