четвер, 5 березня 2020 р.

Сценарій святкової програми до 8 Березня "Жінка – одвічна загадка природи…"



(на сцену під ліричну мелодію виходить хлопець)
Хлопець. Ну де хлопці подівалися? Вже концерт треба розпочинати, а їх досі нема… А ось і вони нарешті! (входять Ведучий 1 і Ведучий 2 ) Ну де ви ділись? Я вже хвилюватись почав, якось незручно самому концерт вести.
В.1. Трішки запізнилися, останні приготування до концерту робили.
В.2. Ти ж сам розумієш, яка це відповідальна справа – вести концерт, особливо той, який присвячений красивішій і найчарівнішій половині людства.
Хлопець. Так, я сам хвилююсь, аж ноги тремтять. Сподіваюсь, що нічого не переплутаю.
В.1. Вітаємо вас, наша дорогі, любі, ..
В.2.  … прекрасні і вродливі,…
Хлопець: … розумні й загадкові однокласниці й сестри,
В.1. .. подруги і бабусі,
В.2. .. жінки і панянки,
Хлопець: .. мами, вчителі з прийдешнім святом!
В.1. Сьогодні учні нашої школи приготували для вас подарунок.
В.2.  Подарунок цей незвичайний. Він створений із побажань і любові, вмінь і талантів наших школярів.
Хлопець. А для початку зустрічайте оплесками наших джентльменів.

(лунає музика, виходять джентльмени .)

1-й джентльмен. Сер, що за терміновість?

2-й джентльмен. Хіба ви не знаєте, сер, - свято на носі!

3-й джентльмен. У кого на носі, сер?

4-й джентльмен. Та не в кого, а яке? 8 Березня, сер!

1-й джентльмен. Ах так, жіноче свято! Квіти, подарунки…

2-й джентльмен. Усі жінки посміхаються!

3-й джентльмен. Добрий день, поважні господа і дами, прекрасні мами!

4-й джентльмен. Сьогодні наші розмови-тільки про вас, про вашу любов та ніжність!

1-й джентльмен. Ми навіть позмагаємося.

2-й джентльмен. Сер, що ви маєте на увазі?

3-й джентльмен. А те, хто найніжніші слова своїм мамам скаже!

4-й джентльмен. Першим я сказати беруся: Мама, матінка, матуся!

1-й джентльмен. Назву такі я ймення: Мамуся, матінка, неня!

2-й джентльмен. Вже й мені сказати муля: Мама, мамочка, мамуля!

3-й джентльмен. Сер, а це правда, що люди із землі ростуть?

4-й джентльмен. Звідки ти це взяв?

1-й джентльмен. Я чув, як наш тато сусіда запитував: «Де це ти викопав таку злу дружину?»

2-й джентльмен. Так, дивні речі відбуваються у світі…

3-й джентльмен. Добродії, досить! Ми приїхали привітати всіх жінок зі святом Весни! Зосередьтеся!

4-й джентльмен. Милі.

1-й джентльмен. Загадкові!

2-й джентльмен. Ніжні!

3-й джентльмен. Привабливі!

4-й джентльмен. Веселі!

1-й джентльмен. Улюблені наші! Бажаємо вам залишатися завжди…

2-й джентльмен. Милими.

3-й джентльмен. Загадковими.

4-й джентльмен. Ніжними.

1-й джентльмен. Привабливими.

2-й джентльмен. Веселими.

3-й джентльмен. Улюбленими нашими.

Усі. Прийміть наш скромний подарунок!

(Усі роблять повітряний поцілунок і виходять. Оплески.)



Хлопець:____________________, а ти танцювати вмієш?
В.1. А чого ти питаєш?
Хлопець. Та подивився, як дівчата тренувалися, і сам спробував повторити. Якось все незграбно виходить.
В.2. Так нічого тут дивуватись. Жінки наділені від природи грацією, і будь-який рух у них, як струмок, перетікає плавно і красиво. Зараз на сцену вийдуть дівчата, які займаються у танцювальному колективі. То ти подивися, як вже добре у них виходить.
Хлопець. Зустрічайте, учениці ___ класу з танцем «_______________________».

Номер художньої самодіяльності


В.1. Мама, мати, матуся... Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо ним ми звертаємось до найближчої, найдобрішої, найкращої, наймилішої для нас людини.
В.2. Тільки вона нічого не шкодує для своєї дитини, це вона в хвилину небезпеки ніколи не згадає про себе, все віддасть для того, щоб захистити свою дитину.
Хлопець. Віддасть усю свою мудрість душі, тепло свого серця, своє здоров’я.

В.2. Любов материнська не знає кордонів, страху, сумнівів. Вона зігріває, зупиняє нас перед безоднею. Мати розквітає, стає молодшою, веселішою, сильнішою, коли бачить, що її діти виросли порядними людьми. І якою би мовою не звучало це чарівне слово, його розуміють усі.

В.1. Слово «мама» росте з нами тихо, як ростуть дерева, сходить сонце, розцвітає квітка, як тихо світить вечорова зоря, і гладить по голівці рідна рука. Мати – захист і притулок для дитини, вона її опора і совість. Все, що є в нас найкращого, все від неї, від рідної неньки.
В.2:. Рідний дім – це материнська любов і підтримка. Другий дім – це школа, в якій по життю веде друга мати – вчителька.


Хлопець. Вітаємо зі святом весни жінок, які працюють в школі, адже без їхньої енергії, терпіння не була б такою красивою наша школа.
В.1. Ми хочемо привітати зі святом жінок-ветеранів, які зараз відпочивають від виснажливої вчительської праці. Витримувати учнівські витівки все життя неможливо, треба пожити і для себе. 
В.2. Всім мамам у цьому залі присвячує пісню ____________________________________________________________________________________________________________________________________.

Номер художньої самодіяльності

В.1. ________________, а ти помітив, що танцюють і співають у нас більше дівчата?
Хлопець. Помітив. А що, ти пропонуєш і нам заспівати? Боюся, що наші глядачі із зали повтікають. Я навіть на уроках музичного мистецтва намагався тільки рота відкривати.
В.2.  Ну з мене співак теж ніякий. От і виходить, що без дівчат ми б концерт не підготували.
В.1. Тож зараз на сцену я запрошую гарних дівчат та чудових артисток, які подарують


Номер художньої самодіяльності




1 ведучий. Весна така красива, весела пора року! Оце ходили вулицями нашого міста, то чого тільки не бачили, чого тільки не чули!

2 ведучий. А в парках! На кожній лавочці свої розмови ведуться. Ці розмови бувають такі цікаві, прямо заслухаєшся.

Хлопець. Тихіше, тихіше, - може зараз почуємо щось цікаве…

(На лавочці сидять хлопчик і дівчинка.)

Інсценізація «Розмова»
-Вань . Ну Вань!
-         Чого тобі?
-         Не сиди мовчки, скажи що-небудь тепле!
-         Батарея!
-         Та ні, що – не-будь ніжне!
-         А-а-а, мохер!
-         Вань, та я тебе прошу сказати що-небудь чисте!
-         Рушник, чи що?
-         Та ні, про щось радісне й веселе!
-         А це ти мабуть хочеш, щоб я тобі гарну пісню заспівав?
-         Еге ж, хочу!
-         Тоді допомагайте!
Номер художньої самодіяльності (Пісня)


(На сцені з'являється поштар Пєчкін.)
Пєчкін. Доброго дня усім! Зі святом вас, дорогі жінки!
(До Пєчкіна підходять двоє ве­дучих і просять покинути сцену, бо тут іде святковий концерт)
Ведучий 1. Шановний! У нас концерт. Ви програму зриваєте. Будь ласка, покиньте сцену. 
Ведучий 2. Будьте такі добрі. Ви щось, мабуть, наплутали.
Пєчкін. Ні-ні-ні, дорогенькі. Я нічого не наплутав. Подивіться на телеграми, які надійшли на адре­су вашої школи. А в мене робота така передавати телеграми осо­бисто в руки! Ось тут поставте, будьте ласкаві, підпис. Ви продовжуйте концерт, а я побіжу далі. Святкові дні!
(Пєчкін спускається в залу і роздає листівки, виготовлені шко­лярами для кожної вчительки. Цікаво, якщо листівки зроблено на комп'ютері, де видрукувано фото вчителя і напис-вітання)

В.1.    Любі наші! Ми вітаємо вас з прийдешнім святом!
В.2.  Нехай доля дарує вам якомога більше світлих і радісних  днів, зігрітих родинним теплом, осяяних любов’ю та щастям.
Хлопець. Залишайтеся завжди привітними і молодими, енергійними і натхненними, успішними і красивими, життєрадісними і бадьорими!
В.2. Нехай в День 8 Березня ви відчуєте себе єдиними і неповторними, бажаними і незрівняними.
В.1. Нехай у вашому житті завжди квітує весна!
Дівчина:
 Я просто жінка. Просто жінка я.
П’ять букв у слові – ну куди простіше?
Я ніжна, я кохана, я твоя,
Я та, яка на світі найрідніша.
Сумна і ніжна. Мовчазна і ні.
Я та, якій протягують долоні…
Я палена у відьомськім вогні,
Я писана у золотій іконі…
У муках я життя тобі даю,
Зціпивши зуби, на війну пускаю.
Біля вікна задивлена стою.
Я просто жінка … і немає краю
Такій ось простоті. З ребра чи ні,
Я Єва, що спокушує Адама.
Я та, якій присвячують пісні,
Я та, якій гукають просто "Мамо…"
Я просто жінка. Грішна і свята,
Слабка і сильна, сіра і яскрава.
Я просто жінка, просто жінка. Та,
Якій потрібно щастя, а не слава.

Ведучий 1. Сьогодні в залі при­сутні жінки-матері. Пробачте нас, чоловіків, якщо ми забуваємо по­дякувати вам за турботу про нас.
Ведучий 2. Якщо в суєтності справ не зателефонуємо і не на­пишемо листа, хоча знаємо, що кожної хвилини в своїх молитвах ви просите в Бога щастя і здоров'я своїм дітям.
Ведучий 3. Пробачте за те, що соромимося знову і знову повто­рити вам слова любові.
Ведучий  1. Скільки доріг пере­ходжено нами.
Наші вже з пам'яті стерлись сліди.
Та пам'ятає нас стежка до мами,
Стежка в дитинство чекає завжди.
Ведучий 2. Мамині очі ураз по­світліють,
Руки огорнуть дбайливим теплом.
Наші стежки від печалі сивіють,
Не засіваймо ж ми їх полином.

Номер художньої самодіяльності
(На сцену виходять учні 11 класу)
                  1. Творилась жінка з ніжності й добра,
Краса жінок врятує світ ве­ликий.
Усім відома істина стара —
Без жінки не прожити чоловіку.
                   2. Чомусь говорять, що жінки слабкі.
Та довести я можу щохвилини,
                       Що навіть найсильніші мужики
Ставали перед нею на коліна.
                 3. В очах у жінки ніжність і краса,
В словах її і сила, і кохання.
В ім'я жінок ми творим чудеса,
На подвиги ідемо без вагання.
                         4. Є жінок багато в світі:
Є красуні Афродіти
І не тільки, це ви знаєте, ма­буть...
Та не знайдете нізащо
Ви жінок, що були б кращі
Від жінок, які у... (назва міста, села) живуть.
                        5. Краса жіноча це чарівний цвіт.
Вона не піддається плину літ.
                   Краса жіноча це шалений світ,
Який дарує щастя і п'янить.
                        6. Вона іскриться каз­кою в очах
І просить добру долю в молитвах.
                       У посмішці із ніжності й тепла
Краса жіноча пишно розцвіла.
                  7. Краса жіноча в вірності святій.
Всі відстані й часи підвладні їй.
 І воїн, і мудрець, і селянин
Уклониться красі цій, як один.
                        8. Не промини свою красу, не промини.
У доброту красу жіночу огорни.
                   Не промини свою любов, як прийде час,
Краса жінок врятує світ, вря­тує нас.
                  9. Тож квітуйте дивоцвітом
На усі віки,
Посміхайтесь і радійте,
Дорогі жінки.
                       Із долонь весни спивайте
Сонячне тепло,
Любіть, чаруйте, наживайте
Ви щастя і добро.
(Гуртом виконують пісню «Од­на калина»)
Ведучий 1. Будьте щасливими!
Ведучий 2. Будьте коханими!
Ведучий 3. Будьте щасливими у всьому!
Ведучий 1. Щоб всі печалі – повз,
Ведучи1 2. Щоб тільки радість в дім!
Ведучий 3. Щоб сонце всміхалось!
Ведучий 1. Були вірними друзі!
Ведучий 2. Все вирішувалося,
Ведучий 3. Все збувалося,
Разом: Назавжди – від А до Я!
Номер художньої самодіяльності


Ведучий 1. Усім ми хочемо щиро побажати, щоб на свої печалі дивилися у мікроскоп, а на радощі – у телескоп, щоб у пустелі вам завжди таланило на оазис, а в морі – на острів, щоб руки, простягнуті до вас, завжди були дружніми, а вуста коханими, щоб ваш сон був глибоким, життя легким, а гаманець важким.

Ведучий 2.Нехай цього дня вас пестить весна крихітними чарівними дзвониками і жовтими гілочками мімози, нехай сонячний промінь увійде до вашого дому.


Ведучий 3. Крутіть цього дня всім небосхилом.

Ведучий 1. Щастя вам! Усмішок! Солодкого стану душі!

Ведучий 2. Ще раз любі жінки, дорогі дівчатка, зі святом весни, краси і жіночності.

Ведучий 3.  Щастя і добробуту вам у кожну оселю.

Ведуча 1. Дякуємо вам за увагу.

Ведучий 2. До нових зустрічей.

Разом: Зі святом вас!



Немає коментарів:

Дописати коментар