вівторок, 12 травня 2020 р.

15 травня - Міжнародний день сім'ї


     15 травня вся країна відзначає день сім’ї – день наших з Вами родин. Адже саме сім’я є тією цеглинкою з якої складається добробут та спокій у нашій державі. Саме в родині дитина отримує перші уроки любові до батька, матері, до своєї Батьківщини. У сім´ї вона набирається сил і натхнення, які допомагають їй впродовж всього життя долати життєві труднощі, досягати вершин і отримувати перемоги. Дозвольте побажати Вам та всім Вашим рідним міцного здоров’я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків. 

      Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня. Встановлення цього дня покликане звернути увагу громадськості різних країн на численні проблеми сім’ї. Дуже часто в сучасних сім’ях через те, що чоловік і дружина протягом дня багато часу приділяють роботі, дітям, телевізору, інтернету, хобі і т.д., наодинці подружжя проводять всього близько 4 хвилин в день.
Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!
У всі часи по відношенню держави, а також по становищу сім’ї в суспільстві судили про розвиток країни. Це тому, що щасливий союз сім’ї і держави - необхідна запорука процвітання і добробуту її громадян.
З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини - ось мірило розвитку і прогресу країни. Українці завжди шанували сім’ю, найбільш цінними є родинні зв’язки. Від батька до сина, від бабусі до внучки, передаються духовні цінності досі. Саме сім’я є найбільшим багатством, тією основою, платформою, на якій будується все.

Сім’я — це щастя, любов і удача,

Сім’я — це влітку поїздки на дачу.
Сім’я — це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім’я — дружна праця і вічні турботи,
Сім’я — це багато вдома роботи.
Сім’я — це складно.
Сім’я — це важливо.
Сім’я — це коли
Все на світі можливо. 

Прислів’я і приказки про родину
– До свого роду — хоч через воду.
- Свій хоч не заплаче, то скривиться, хоч не скривиться, то не висміє.
– Батьки бережуть дочку до вінця, а чоловік жінку до кінця.
– Живуть між собою, як риба з водою.
– Жінка для совіту, теща для привіту, матінка рідна краща всього світу.
– Не вчи дитину штурханцями, а хорошими слівцями.
– Дерево тримається корінням, а людина сім’єю.
– Шануй батька та Бога – буде тобі всюди дорога.
-  Яке дерево, такі його квіти; які батьки, такі й діти.
– Жінка чоловікові подруга, а не прислуга!
– У сім’ї дружать – живуть не тужать.
– У своєму домі і стіни допомагають.
У світі багато чудес і дивовижних місць, але як би не було цікаво за сімома морями, людина завжди буде прагнути повернутися до свого домашнього вогнища, до своєї сім'ї. Всі скарби світу нізащо не зрівняти з ласкавими маминими обіймами і щасливою дитячою усмішкою. Вітаю вас з Міжнародним днем сім'ї, будьте завжди здорові й щасливі, любіть і підтримуйте одне одного – цим ви обов'язково зробите світ трішечки кращим!

Немає коментарів:

Дописати коментар