пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

💛💙«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть: «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.

Здоров’я — основа щасливого життя та благополуччя, це життєва енергія та натхнення, здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізуючи свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я — актуально та модно!

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я. Мета дня – привернути увагу  громадськості  до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.

До цього дня впродовж тижня члени учнівського самоврядування проводили веселі рухливі перерви для молодших школярів, грали в ігри «Корисно - шкідливо», під час яких вивчали, що корисне, а що шкідливе для нашого здоров’я, вивчали складові здорового способу життя, відгадували загадки.

Розвиток здоров’язберігаючих компетентностей учнів — основа здорового способу життя у майбутньому. Плекаючи здорове молоде покоління, разом ми можемо створити здорову та щасливу країну.💪










Немає коментарів:

Дописати коментар