пʼятницю, 3 листопада 2017 р.

Сценарій виступу агітбригади

                                                        "Обери здоров'я"
Картинки по запросу обери здоровий спосіб життя
Мета: Пропаганда здорового способу життя, дбайливого ставлення до свого здоров'я,        профілактика шкідливих звичок, розповсюдження елементарних знань з гігієни, попередження важких захворювань.  Вчити дітей цінувати життя. Більше уваги звертати на те, що позитивно впливає на самопочуття: спорт, режим, вітаміни, правила техніки безпеки, позитивні емоції, цікаві захоплення, подорожі, раціональне харчування, загартовування, вміння вчасно надати медичну допомогу.  Розвивати творчі здібності, згуртовувати учнів, створювати умови для дружнього спілкування, виявлення талантів, стимулювати впевненість у собі та ініціативність.

Хід виступу агітбригади


1.Слухайте ті, хто жити охочий
   Відкрийте душі, відкрийте очі!
   Ми вам сьогодні покажем сюжети
   В чому здоров’я і щастя секрети!

2.На землю приходиш, людино, для того,
   Щоб жити щасливо відміряне Богом,
   Школа, навчання, робота, сім’я -
   Ось перспектива, Людино, твоя!

3.Коли молодий, не страшні перешкоди,
   Ти повний енергії й сил від природи!
   І хай негатив не приваблює блиском
   Повз нього пройди, не скорися під тиском!
   Звичкам шкідливим ви не здавайтесь,
   Комп’ютера знайте та не зазнавайтесь.

4. Сміливі, активні, веселі, відважні,
    Непереможні і недосяжні.
    Дружно разом ідемо до мрії,
   А звемося ми “Промінь надії”.

5. Ми сьогодні тут зібрались з гарною метою,
Щоб знаннями поділитись з родиною шкільною.
Учень 1: Ми - за здоров'я,
Учень 2: Ми - за щастя,
Учень 3: Ми - проти болю і нещастя!
Учень 4: За тверезий розум,
Учень 5: За ясність думки,
Учень 1: За дитинство, юність,
Учень 2: За радість життя!
РАЗОМ: Вас вітає агітбригада “Промінь надії”.
Наш девіз : Всі : Наш девіз завжди незмінний!: – «Здоров’я найцінніший скарб людини, тож бережи його завжди, тож бережи його щоднини!»
 Учень 1. Ми часто чуємо про те, якої шкоди завдає організму тютюн, алкогольні напої, наркотики. Знаємо, що треба робити, щоб не захворіти на СНіД . Але як багато інших речей, які теж мають важливе значення для нашого здоров'я
 Учень 2. Мужність, відвага, здоровий глузд – теж запорука гарного самопочуття.  Інколи і таке трапляється: парубок фізично здоровий, розум від природи має, та не вміє цим скористатись.

( Сценка «Діалог малолітніх курців» ) .
1 – й. Ну , скільки там у твоїй кишені ?
2 – й. На пачку досить цигарок …
3 – й. Біжи скоріше до кіоску,
         Терпіння більше вже нема .
 1 – й. Бо зараз палять в кожній школі
           Ми що усі – не мужики ?!
           Неси скоріше сигарети,
           Бо надоїли вже бички !
 2 – й Ти що закашлявся , браток ?
          З очей біжать у тебе сльози .
          І губи посиніли враз ,
          Ще нас застукають дорослі
          З тобою, друже , все гаразд ?
 3 – й Нудить мене й до того ж рвота
          Болить у мене голова.
          Не буду більше я курити
          Адже не ворог собі я !
 1– й. Відмовся від куріння !
          Скажи цигарці : Ні !
          Кінець ! Почни життя без тютюну .

Учень 3: Ось так, навіть нерозуміючи наслідків, молодь потрапляє у тенета страшних мисливців.

МИСЛИВЦІ
Тривожна музика, на сцені з’являються троє в чорних балахонах
1. Вирішують люди….
2. А ми, вже багато років, впливаємо на ці рішення….
3. Ми працюємо не шкодуючи зусиль…..
1. Сьогодні, від тютюнопаління в Україні гине 20 тисяч людей кожен рік!
2. Від алкоголю щороку помирає 40 тисяч українців!
3.А від наркотиків - 70 тисяч душ щороку!
1.А ще є віртуальний світ….
2.І ми полюємо і в Інтернеті …
3.Наші спільники - це апатія, розлади здоров’я і самогубства….
1.Тепер у тінейджерів замість імен – ніки…….
2.Замість емоцій - смайли……
3.Замість облич – аватарки… 
1.Ми мисливці на молоді душі….
2.Ми чатуємо на вас….
3.І наші тенета завжди напоготові….
 Голос за кадром:
Пропонуємо вашій увазі передачу "За здоров’я".
 Першими гостями в нашій студії є: народна медсестра Болячка, вітаємо її (заставка хлопки).
(Болячка сидить за столом, пиляє нігті, фарбує губи, жує жуйку).
Болячка: Привіт, народ. Сьогодні на прийомі у нас улюблені болячки.
(Заходить карієс, перев’язаний  хусткою зуби).
         Карієс: Люба Болячко, спаси, порятуй! Немає мені життя в школі. Як добре було раніше – з’їдять учні чіпси, шоколадні батончики (прорекламувати) а я тут як тут, сиджу на їхніх зубах. А зараз ой, виганяють мене, порятуй, допоможи!
         Болячка: Та не скигли ти! Допоможу я тобі. Що ж придумати?
(Вибігає замотана в простирадло лупа)
Болячка: Ой, що це? Ти хто?
(Виходить крутелик, лисий, в панчосі).
Крутелик: Це моя колишня лупа (проводить по голові).
        Лупа: Люба Болячко, допоможи, Пантін  і Хед енд Шолдерс замучили. Життя від них не стало. Останній дім (показує на голову крутелика) забрали.
(Крутелик відштовхує її від себе, Лупа повертається до Болячки).
Лупа: Слухай, Болячко, а ти яким шампунем користуєшся (йде до неї).
         Болячка: Шампунь на основі екстракту коноплі – тепер моє волосся не тільки рідке, а ще й веселе.
Болячка: Хто наступний.
(Заходять Перелом і Вивих).
Болячка: Це що за мумії єгипетські?
Перелом: Я перелом, а це моя молодша сестра Вивиха!
         Болячка: Чого ви сюди привалили. Вам що кісток і суглобів замало (дістає кістки).
Перелом: Де поділися зі школи м’ячі і скакалки?
         Двоє:  Вимагаємо викинути комп’ютери. Діти перестали бігати, лазити по деревах. (плачуть), ми лишилися без роботи.
       Болячка: (підходить обнімає) Ну, ну, не плачте (ідуть шкутильгаючи).
        Болячка: Ну що ж народ на сьогодні все бай-бай.
 Голос за кадром: Ми продовжуємо нашу програму, і наступним сюжетом нашої передачі є: програма "Танці з зірками".
На паркет запрошується пара №2 – пані Лінь та пан Нікотин. Ваша увага (погано танцюють, падають).
Голос за кадром: На паркет запрошуються пара №8 – пані Грація і пан Вітамін. (гарно танцюють)
Голос за кадром: Щоб гарних результатів здобувати, потрібно здоровий спосіб життя мати.
Виходять двоє: високий і маленький. Високий – худий, маленький – повний.
1: Ти хто?
2: Імунітет.
1: І я імунітет.
Дивляться один на одного.
2: А де ти живеш?
         1: Я живу в центрі, в хорошому районі, їм овочі, фрукти, відпочиваю на Канарах,    маю рахунок в банку.
         2: А я живу в облупленій хатині, на краю села, їм те що знайду. Слухай, ти такий гарний, допоможи мені.
1: Гаразд, я тобі допоможу: позичу своїх друзів.
На сцену вибігають вітаміни А, В, С.
2: І тепер у мене буде будинок в центрі, я буду відпочивати на Канарах?
1: Ну не знаю, але вигляд у тебе буде точно кращий.
                                                        Музика
Голос за кадром: А на завершення про погоду.
Виходить дівчина.
Дівчина: В найближчі 3 доби в правій частині міста передбачається невелика туманність, переважно тютюнового диму, але на вихідні туман повністю зникне. В центральній частині, в зв’язку з підвищенням тиску зверху дихатиметься легко. В районі лівої сторони міста можливе випадення легких крапель пива і вина, але врахуйте, що після миттєвої насолоди від цих легких крапель можливі грозові дощі з градом зауважень та викликів батьків до школи. І лише в районі нашої школи, сподіваємось, сонячно і ясно.
Звучить ритмічна музика. На сцену виходять всі учасники.
Стежинка здоров’я
1.Здоров’я – це ранок зі свіжим повітрям.
2.Це сонце, що гріє ласкаво й привітно.

3.Здоров’я – це смак свіжих ягід дозрілих,
4.Це спорт, що дає нам наснагу і силу.

5.Це сон, що на крилах нам зорі несуть.
6.Бери це сміливо мій друже, у путь!

7.Та тільки на цьому шляху пам’ятай:
8.Цурайся цигарки, від чарки тікай!

9.І знай, любий друже, –У цьому житті,
  Чи бути здоровим, ВИРІШУЄШ ТИ!
10.А здорове буде тіло,зробиться усяке діло!
Пам’ятай про основне, що здоров’я головне!
1: Життя – це здоров’я, скористайся ним.
2: Життя – це краса – милуйся нею.
3: Життя – це мрія, здійсни її.
4: Життя – це цінність, цінуй його.
5: Життя – це скарб, бережи його.
6: Життя – це пісня, доспівай її.
7: Життя таке чудове, не загуби його.
Разом: Це твоє життя! Бережи своє здоров’я!





Немає коментарів:

Дописати коментар