суботу, 18 листопада 2017 р.

Сім’я та здоров’я

Результат пошуку зображень за запитом "сім'я та здоров'я зображення"
Метою нашого суспільства завжди було щастя людини, а однією з важливих складових щастя – здорова, міцна сім’я. Саме в такій сім’ї виростає і виховується повноцінне майбутнє покоління.

Гармонійною сім’єю можна вважати таке сімейне подружжя , в якому родина є відкритою та забезпечує широкі можливості для творчого зростання і розвитку кожного її члена.
Сім’я має будуватися на справедливості та повазі один до одного. Батьки не мають права дозволяти собі того, чого б не хотіли, аби дозволяли собі їхні діти. Якщо вони не хочуть, щоб діти палили, вони самі, в першу чергу, повинні бути тому взірцем. Якщо вони хочуть, щоб їхні діти були чесними, вони самі не повинні кривити душею.

Родина – це найважливіший фактор довголіття здорового життя. У родині дитина отримує основні знання та навички. Дитина, яка живе в здоровому психологічному кліматі, вбирає в себе невидимі і неписані закони любові до близьких, повагу до старших, до жінки, турботу про ближнього, негативне ставлення до шкідливих звичок.

Уживання горілчаних напоїв чоловіком або жінкою, навіть у малих дозах, часто є причиною сварок, які, накопичуючись, можуть призвести до розлучення. Вживання алкоголю «розв’язує язика», веде до хизування, збільшує в людині зайву самовпевненість, що спричиняє гострі конфлікти і створює підґрунтя для сварок. Ось чому молоді люди, які дорожать родиною і не хочуть спричинити неприємностей оточуючим, мусять категорично й дуже суворо виключити зі свого вжитку горілчані напої не тільки в родині, але й під час зустрічей з друзями або під час будь-яких ювілеїв. Слід для себе вирішити, що дорожче: щасливе родинне життя чи веселощі з горілкою. Тому що поєднати ці два стани ніколи не вдається. Слід пам’ятати, що під час вагітності, навіть на ранньому періоді, вживання алкоголю в будь-яких дозах може нанести плодові важких пошкоджень.

У молодості людина легко долучається до таких вчинків, які, на перший погляд, здаються безневинними, й цікавість штовхає її «спробувати». Так з’являється шкідлива звичка. Назву «шкідлива»вона отримала тому, що нічого, крім шкоди, людині не дає. Тому головним завданням школи і сім’ї стає формування свідомого та відповідального відношення старшокласників як майбутніх тат і мам до свого здоров’я.

Прикро, але ситуація зі станом здоров’я населення в Україні дедалі гіршає. Країна перебуває в економічно-політичній кризі одночасно з екологічною. Через це прогресує деградація здоров’я населення, особливо дитячого.Тому дуже важливо із самого раннього дитинства привчити дитину не забувати про те, що здоров’я потрібно берегти як ні з чим незрівнянне багатство, подароване природою. Не можна ставитися до нього недбало й марно витрачати.

Усім добре відомо, що на 50% людське здоров’я(отже, суспільства, нації загалом) залежить від способу життя людини. Обравши здоровий спосіб життя, ви наполовину забезпечите себе здоров’ям.

Розв’язання проблеми здоров’я людини закладене в самій людині. Усіх нас приваблює краса довколишнього світу, дарує насолоду та радість. Особливо впливає на людину музика, у тім вона може і лікувати. В.Сухомлинський якось сказав, що музика випрямляє душу так, як гімнастика випрямляє тіло. Хочете довше бути здоровими – співайте в будь – якому зручному випадку. Голосно, весело, старанно. Спів розвиває легені, мускулатуру грудної клітки, зміцнює серцевий м’яз.

Другою важливою складовою здоров’я є рух. Всі ми добре знаємо, що рух – це життя. Ще наші пращури говорили: «Як дитина бігає та грається, то й здоров’я усміхається». А ще більше користі принесуть рухливі ігри та розваги на свіжому повітрі разом з батьками. Це вас зблизить і відкриє нові горизонти для спілкування.

Сучасне життя досить складне і дуже часто не дає нам приводів бути у гарному настрої. Спалахи гніву , роздратованість негативно впливають на стосунки в сім’ї, а ще більше – на психологічний стан дитини. Залиште свої негаразди за порогом дому, посміхніться, адже сміх – це ознака хорошого та міцного здоров’я, найкращі ліки, найкращий союзник відпочинку

Важливою умовою формування здорового способу життя є відмова від шкідливих звичок. Людина, яка курить, вживає алкогольні напої , наркотики – сама собі найзапекліший ворог. А ще більшими ворогами для своїх дітей є ті батьки , які зловживають шкідливими звичками, адже своїм прикладом вони програмують своїх нащадків на такий самий стиль поведінки.

Шановні батьки! Якщо ви хочете, щоб ваші діти були здоровими і успішними, покажіть їм позитивний приклад, адже дитина – це дзеркало життя її батьків. Як у краплині води віддзеркалює сонце, так і в дітях відбивається духовне багатство мами й тата. Робіть усе, щоб велика Любов Природи до людини, її дух був донесений до сердець ваших дітей, до її розуму, і тоді ви будете впевнені в тому, що вони завжди будуть здоровими. Почніть серйозно й цілеспрямовано боротися за здоров’я та щастя своїх дітей.


Немає коментарів:

Дописати коментар