четвер, 9 листопада 2017 р.

Аналіз роботи педагога-організатора за ІІ семестр 2016-2017 навчального року

Результат пошуку зображень за запитом "робота педагога-організатора"
        У ІІ семестрі 2016-2017 н.р.  робота педагога-організатора  проводилася згідно програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243», Концепції національно-патріотичного виховання, основної проблеми школи , виховного плану школи  та плану роботи педагога-організатора.

     Впродовж ІІ семестру проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, уроки мужності, уроки-реквієми, уроки-пам’яті, бесіди, заняття-тренінги, інтелектуальні ігри, рейди по відвідуванню школи учнями, дотримання санітарно-гігієнічних норм в класних кімнатах та зовнішньому вигляді учнів; засідання шкільного парламенту,  участь у заходах та конкурсах спільно з РЦДЮТ. Виховна робота здійснювалася на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення  у виборі професії.

      Виховна робота в школі проводиться за такими орієнтирами:  
-         ціннісне ставлення до себе;
-         ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
-         ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
-         ціннісне ставлення до праці;
-          ціннісне ставлення до природи;
-         ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
      Пріорітетними були наступні напрямки виховної роботи: ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей; цінісне ставлення особистості до суспільства і держави, виховання справжнього громадянина-патріота, ціннісне ставлення до себе. В межах цих орієнтирів проводяться шкільні свята і виховні заходи.
     
       Основними функціями педагога організатора є сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій та організація дозвілля учнів. Тож, план роботи на ІІ семестр було складено виходячи з функцій та обов'язків педагога-організатора.
У закладі діє учнівське самоврядування: шкільний парламент дітей (ШПД) та дитяча організація «Планета Мрій».
Шкільний парламент дітей (ШПД) складається з 5 комісій, кожна з яких працює за вказаним напрямком та планом роботи, виконує певні функції та обов’язки.
  Комісії:
-         Освіта і правознавство (проведення інтелектуальних ігор, вікторин, конкурсів, правова освіта, пропаганда здорового способу життя);
-         Дозвілля ( проведення загальношкільних свят, концертів, новорічних ранківзалучення дітей до національних скарбів народної творчості, традицій і звичаїв,);
-         Здоровя, спорт і екологія (участь у  суспільно корисній праці по благоустрою, озелененню школи, трудові десанти, створення куточків затишку і краси; пропаганда здорового способу життя, проведення заходів та акцій екологічного спрямування, участь у спортивному житті школи);
-         Турбота (доброчинна та волонтерська діяльність: проведення акцій «Зірка памяті», «Допоможемо разом», операцій «Ветеран живе поруч», «Турбота», допомога воїнам АТО);
-         Інформаційне агентство (випуск стінгазет, виготовлення  реквізиту до заходів, дизайн оголошень, участь у конкурсах малюнків та плакатів, проведення пресінформацій, загальношкільних лінійок, інформування про проведені заходи на шкільному сайті).
Учнівське самоврядування за даним зразком діє вже не перший рік і покликане допомагати керівництву школи у вихованні творчої, соціально активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації, патріота своєї Батьківщини. ШПД має голову шкільного парламенту,  заступника голови та голів комісій.
Кожна комісія  має свого голову, який керує роботою своєї  комісії.  Тож, структура учнівського самоврядування дає можливість більш ефективно працювати за системою КТС. Засідання  ШПД проходить раз на місяць та в разі необхідності. На засіданнях не тільки вирішуємо  питання щодо плану роботи, але й організовуємо  та проводимо колективно творчі справи.
Протягом ІІ семестру члени учнівського самоврядування та педагог-організатор організовували чергування учнів по школі, проводили рейди-перевірки  санітарного стану класів, відвідування школи, трудові десанти «Школа – наш дім, ми господарі в нім», «Чистодвір», операція «Слухняна мітла», екологічні акції, конкурси екологічних малюнків та плакатів «Я малюю довкілля», «Людина і ліс»,  загальношкільні лінійки. В рамках тижнів та декад  визначались заходи, які б сприяли обізнаності учнів з певних напрямків.
     Педагогом-організатором за участі членів ШПД у ІІ семестрі було проведено загальношкільні заходи:
-   Урок мужності до Дня Соборності України  «Співаймо славу тій події  і тепер» (літературно-історична композиція),;
- Відзначення дня пам'яті Героїв Крут. Урок мужності «Душу й тіло ми положим за нашу свободу…» 
- загальношкільна лінійка-реквієм до Дня пам яті Героїв Небесної Сотні;
- урок мужності «Афганістан болить в моїй душі…»;
      - Міжнародний день рідної мови;
     - Загальношкільне свято до 8 Березня «Жінка…Дівчина…Кохана….». Святковий концерт до Дня 8 Березня.
- Шевченківські дні до 203 річниці від Дня народження Т.Г.Шевченка;
- урок-реквієм «Слід Чорнобиля нічим не змити», вахта памяті;
- загальношкільна акція «Ветеран живе поруч» до Дня Перемоги;
- свято Останнього дзвоника.

Впродовж  ІІ семестру було проведено:

 загальношкільні тижні:
- Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби правильний вибір на користь здоровя!»;
-Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему; «Безпека у твоєму житті!»;
-Тиждень безпеки на тему: «Ми – учасники дорожнього руху!»;

Акції:
- «Зірка памяті», «Ветеран живе поруч»
- «Допоможемо воїнам АТО»;
- «Допоможемо перезимувати птахам».
     Члени шкільного самоврядування та педагог - організатор в рамках загальношкільних тижнів проводили загальношкільні тематичні лінійки, виставки малюнків та плакатів «Зроби правильний вибір», «Скажемо: «Ні!» шкідливим звичкам», конкурс колажів «Як діяти в надзвичайних ситуаціях?»
      Впродовж тижня сприяння здорового способу життя були проведені  заходи, а саме:
- Загальношкільна лінійка, присвячена відкриттю Тижня, де учні ознайомилися із правилами здорового способу життя;
членами шкільного парламенту дітей організовано акцію   «Паркан здоров’я», під час якої учні 5-11 класів могли висловити свою підтримку здорового способу життя та засудити шкідливі звички. Завдяки такій акції проведено просвітницьку роботу серед однолітків.
- Конкурс малюнків «Ми – за здоровий спосіб життя»;
- Виготовлення творчих робіт;
- Впродовж  тижня в приміщенні бібліотеки на учнів чекала виставка - огляд літератури, тема якої «Здорова дитина – здорова нація».
- педагогом-організатором Носенко Н.К. було проведено урок-роздум «Цінність і неповторність людського життя» для учнів 4 класу. Діти складали прислівя про здоровя, виконували творчі вправи, визначили та зробили висновки, що корисно для нашого здоровя, а що йому щкодить, розділили ці фактори та склали у два різні конверти «Корисно» та «Шкідливо».
- Учні 2 класу разом із педагогом-організатором стали учасниками години спілкування з елементами тренінгу «Обираємо здоровий спосіб життя». На заняття завітали герої улюблених мультфільмів та разом із другокласниками склали стежину здоровя.
    В рамках тижня безпеки життєдіяльності на тему «Безпека у твоєму житті!» педагогом-організатором було проведено заняття з елементами тренінгу «Допоможи собі сам. Дії в надзвичайних ситуаціях». Учні взяли участь у конкурсі малюнків та плакатів «Надзвичайні ситуації у твоєму житті».
    Члени шкільного парламенту проводили щотижневі загальношкільні лінійки, на яких висвітлювали досягнення учнів у навчанні, підбивали підсумки чергування по школі,  інформували про роботу класних  колективів. Комісії шкільного парламенту брали участь у проведенні профілактичних рейдів «Урок», «Перерва», «Зовнішній вигляд», організовували проведення загальношкільних свят, випуск шкільної стінгазети.  
Виховна робота  впродовж ІІ семестру 2016 – 2017 н.р. була побудована на засадах національно – патріотичного виховання школярів
            Реалізація національно -  патріотичного  виховання в практику відбувається через проведення ряду заходів, запланованих на 2016-2017н.р., які мають різні форми роботи: тематичні лінійки, конкурсні програми, змагання, диспути, круглі столи, благодійні акції, уроки мужності, уроки пам’яті, уроки-реквієми, зустрічі з воїнами АТО, волонтерами, допомога бійцям АТО,  участь в акції «Зірка пам’яті», перегляд  документальних та відеофільмів
                      Волонтерська та доброчинна діяльність
 У школі діє волонтерський загін «Імпульс». Волонтери сприяли  проведенню у школі благочинних акцій:  акції «Допоможемо воїнам АТО» по збору теплого одягу, продуктів харчування для воїнів АТО, учні плели маскувальні сітки. Під час проведення акцій «Зірка пам’яті», «Ветеран живе поруч» учні – волонтери  відвідували ветеранів, допомагали по господарству, вітали зі святом Дня Перемоги, взяли участь в урочистій ході до Дня визволення Європи від нацизму та у Вахті пам’яті біля пам’ятника загиблим воїнам.
 Літнє оздоровлення
       Цікаво і змістовно  проходить відпочинок  школярів у дитячому таборі з денним перебуванням «Джерельце», де для дітей проводяться цікаві масові заходи: екскурсії, конкурси, розваги.
  • В пришкільному таборі “Джерельце” у 2017 році відпочивало 103  дитини.   У першочерговому порядку забезпечено  відпочинок дітей різних соціальних категорій – дітей під опікою, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, дітей – інвалідів, дітей із малозабезпечених, багатодітних сімей, дітей, батьки яких приймають участь в зоні АТО.
  • В таборі проводяться цікаві заходи, конкурси, вікторини, естафети.
Табірна  зміна тривала  з 31  травня  до 16  червня 2017 року.

Учні школи впродовж ІІ семестру брали активну участь у районних та обласних конкурсах:
1.     У районному етапі конкурсу  інтелектуальних ігор команда нашої школи «Прайм» виборола І місце, представляла наш район у обласному етапі інтелектуальних ігор та увійшла у вісімку кращих команд області.
2.     Дружина юних рятувальників КЗ «Олександрівське НВО №1», до складу якої увійшли представники Олександрівської ЗШ №1 та Олександрівської філії, у районному етапі виборола І місце та представляла район у зональному етапі, де посіла 6 місце.
     
                        Перспективні завдання на 2017– 2018 навчальний рік:
1. Зосередження знань на формуванні самостійної і компетентної особистості, здатної виважено діяти в різноманітних життєвих ситуаціях.
2. Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.
3. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я вихованців.
4. Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю внутрішніх мотивів її самовдосконалення, розвитку здібностей на кожному з вікових етапів.
5. Пошук, розвиток і підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців.
6. Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір.
7. Формування здорового способу життя.
8. Упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь (Тижні правових знань, ділові ігри, моделювання життєвих ситуацій, дискусії, робота в малих групах)
8. Організація дозвілля вихованців, пошук нових його форм.
9. Розвиток дитячого самоврядування як осередка самореалізації громадянського виховання, державно – громадського управління закладом.
10. Основною метою у вихованні учнів буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.


Немає коментарів:

Дописати коментар